петак, 5. фебруар 2016.

DIY šampon

     
         Mnoge od vas su verujem čule za  tvz Bojanim šampon; čiji recept kruži internetom. Upotreba ovog šampona garantuje manje opadanje i brži rast kose. Recept se nalazi na slici.  

        Svi navedeni sastojci, pa čak i šampon, mogu se kupiti u apoteci. Postoje razne varijante recepta ovog šampona, koji umesto šampona od koprive  navode šampon od nekog luka ili Kosili. 
Veoma retka konzistencija
        Mnogi smatraju da su AD kapi štetne , ali ja se sa time ne bih slozila. Ne smatram da imaju veliki efekata na kosu ili kožu glave, ali ne mogu ni da štete(pogotovu u ovakvoj koncentraciji). Hemičari smatraju da je prisustvo svih vitamina, osim B5,  u preparatima za kosu marketinški trik. Za sve ostale sastojke je dokazano da mogu imati pozitivne efekte na kosu i kožu glave, manjeg ili većeg intenziteta.

        Ambalažu, kako sastojaka tako i šampona, ne mogu da vam slikam, pošto sam je bacila.

      Kada je reč o crni ovog šampona, ona iznosi oko 850 dinara. Zapremina koja se dobije je dosta velika, pa se šampon može  koristiti duži vremenski period. Koristila sam ga nešto malo manje od dva mjeseca, a razlozi  za to će biti navedeni u nastavku teksta.

       Obećano je dosta efekata, ali ih nema, ili ih ja nisam primetila. Kosa mi je opadala istim intenzitetom( normalno), kao i ranije kada sam koristila druge šampone. I kada je o rastu reč, nisam zapazila da je on ništa drugačiji nego ranije.

         Rekla bih koju reč o neželjenim efektima ovog šampona. Kosa mi nakon pranja,bila bez sjaja i volumena, ali sam i uprkos tome nastavila da ga koristim.  U pravu ste, ovo mozda ii nisu prava neželjena dejstva, ali perut jeste. Iako inače nisam sklona njenom pojavljivanju, u toku upotrebe ovog šampona  je do nje došlo. I još uvek se borim sa tim problemom, ali mu se vidi kraj.

            Šamponima ovog tipa, davala sam šansu više puta, ali posle ovog svakako više neću.


       Jeste li do sada probale ovaj šampon?
 Kakva su vam iskustva? 



     Do sledećeg čitanja, 
          Pozdrav, Milica





Нема коментара:

Постави коментар